مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود گزارش بررسی گرایش دانش آموزان به جریان های نوظهور (علل، آسیب ها، راه کارهای مقابله)

گزارش-بررسی-گرایش-دانش-آموزان-به-جریان-های-نوظهور-(علل-آسیب-ها-راه-کارهای-مقابله)
گزارش بررسی گرایش دانش آموزان به جریان های نوظهور (علل، آسیب ها، راه کارهای مقابله)
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 65
حجم فایل: 399 کیلوبایت
قیمت: 83000 تومان

توضیحات:
تحقیق گرایش دانش آموزان به جریان های نوظهور (علل، آسیب ها، راه کارهای مقابله) ، در قالب فایل word و در 65 صفحه.

بخشی از متن فایل:
جایگزینی فرهنگ بیگانه با فرهنگ خودی به شکل هوشیارانه که ملت و جامعه را نسبت به فرهنگ خود بیگانه سازد، تهاجم فرهنگی است. امروزه با توجه به رشد فکری و آگاهی عمومی ملل، نفوذ و سلطه و به‏دست آوردن مستعمرات از راه لشکرکشی‏های نظامی، به آسانی امکان‏پذیر نیست و در صورت اجرا هزینه‏های زیادی را بر مهاجمان تحمیل می‏کند؛ به همین سبب، بیش از یک قرن است که استعمارگران روش نفوذ در کشورها را تغییر داده‏اند. این کشورها معمولاً اجرای مقاصد خود را با عناوین تبلیغ مذهبی، رواج تکنولوژی، ترویج زبان و ... مطرح، به عبارت دیگر، به نام سیاست‏های فرهنگی و فرهنگ‏پذیری انجام می‏دهند. هرچند نمی‏توان این عناوین را از نظر نوع‏دوستی مورد تردید قرار داد، ولی تاریخچه‏ی این روابط و خدمات نشان داده است که این برنامه‏ریزی‏های دقیق، در جهت رشد و بالندگی فرهنگ این کشورها نبوده بلکه زمینه‏ی اسارت کامل فرهنگی، اجتماعی ‏آنان را فراهم ساخته است (روح‏الامینی، 1372: 101). بدین ترتیب، استعمارگران، اکنون به این نتیجه رسیده‏اند که بهترین راه نفوذ در سایر کشورها، نفوذ در فرهنگ آنان است. آنان می‏خواهند ارزش‏های مورد پسند خود را ارزش‏های مترقی جلوه دهند و جای‏گزین معیارهای بومی و فطری ملت‏ها سازند و از این طریق، بدون هیچ دغدغه‏ای به آینده‏ی منافع خود در این کشورها مطمئن باشند. این جمع‏بندی، به ویژه در دهه‏های اخیر، مبنای فعالیت‏های سازمان‏یافته‏ی گسترده‏ای قرار گرفته که غرب آنها را ترویج معیارهای تمدن، رشد و توسعه معرفی می‏کند؛ اما در فرهنگ ملت‏ها، از این اقدامات با تعابیر مختلفی یاد می‏شود که مفهوم مشترک آنها در تعبیر هجوم فرهنگی نهفته است (خرم، 1378: 15). این عملبه شکلی هوشیارانه که بتواند یک ملت و جامعه را نسبت به فرهنگ خود بیگانه و مطیع غرایز بیگانگان کند، عمدتا "تهاجم فرهنگی" محسوب می‏شود. از مصادیق تهاجم فرهنگی می توان به کشاندن دانش آموزان (که حجم عظیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند) به جریان های نوظهور اشاره داشت که مخل امنیت آنان خواهد بود و لزوم توجه مسئولین و پژوهشگران را نسبت به آن و ارایه راه کارهایی برای حل این معضلدو چندان می سازد. در این فصل مفاهیم جریان، جریان های نوظهور، تصوف ریال عرفان و انواع عرفان شرح داده شده است.

فهرست کلی مطالب:
فصل اول: مفاهیم و تعاریف جریان های نوظهور
فصل دوم: مدل سازی جریان ها و عرفان های نوظهور در ایران
فصل سوم: شاخصه ها و مشخصه های عرفان حقیقی و نوظهور
فصل چهارم: آسیب های ناشی از جریان های نوظهور
فصل پنجم: علل گرایش دانش آموزان به جریان های نوظهور
فهرست منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود طرح پیشنهادی اولیه پژوهش تدوین و سنجش شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران سازمان ها

طرح-پیشنهادی-اولیه-پژوهش-تدوین-و-سنجش-شاخص-های-ارزیابی-عملکرد-مدیران-سازمان-ها
طرح پیشنهادی اولیه پژوهش تدوین و سنجش شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران سازمان ها
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 268 کیلوبایت
قیمت: 68000 تومان

توضیحات:
طرح پیشنهادی اولیه پژوهش تدوین و سنجش شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران سازمان ها، در قالب فایل word.

هدف اصلی: تدوین و سنجش شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران سازمان های دولتی

اهداف جزئی:
1. تعیین نقاط قوت و ضعف عملکردی سازمانها در ارتباط با ارزیابی عملکرد مدیران
2. اندازه گیری عملکرد واقعی مدیران( وضعیت موجود)
3. تعیین استانداردهای مطلوب عملکردی مدیران( وضعیت مطلوب)
4. مقایسه عملکرد واقعی مدیران با استانداردهای مطلوب از قبل تعیین شده
5. تعیین شاخص های اصلی ارزیابی عملکرد مدیران در سازمان های مختلف
6. اندازه گیری شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران در سازمان های مختلف
7. اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکردی مدیران سازمان ها
8. تعیین میزان ارتباط بین شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران سازمان ها
9. تدوین راه کارها و توصیه های سیاستی بهبود عملکرد مدیران سازمان ها

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق طراحی ساختمان بتنی

تحقیق-طراحی-ساختمان-بتنی
تحقیق طراحی ساختمان بتنی
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 140
حجم فایل: 2641 کیلوبایت
قیمت: 24000 تومان

توضیحات:
تحقیق طراحی ساختمان بتنی، در قالب فایل pdf و در 140صفحه.

فایل پیش رو طراحی ساختمان 4 طبقه اسکلت بتنی بر اساس ایین نامه های طراحی در ایران میباشد . سازه تحت اثر بارگزاری های زلزله، برف، باد و بار مرده و زنده و همچنین ترکیب بار بحرانی تحت آنالیز قرار گرفت ه و سپس طراحی شده است.

فهرست مطالب:
معرفی پروژه
اقلیم موقعیت پروژه
مزایای فولاد ساختمانی
معایب فولاد ساختمانی
مزایای بتن آرمه
معایب بتن آرمه
انواع سقف های موجود
دتایلها
تعیین سربارمعادل دستگاه پله
خلاصه بارگذاری مرده
تعیین بارزنده
تعیین بار برف
تعیین بار باد
محاسبه نیروی زلزله
بررسی ساختمان در برابر واژگونی
تحلیل دستی به روش پرتال
تحلیل تقریبی سازه به روش یک دهم دهانه
تعیین ابعاد مقاطع تیرها
تیپ بندی ستونها
تحلیل ساختمان با استفاده ازنرم افزار ایتبز
طراحی تیرها
طراحی ستونها
طراحی سقف تیرچه بلوک
طراحی دال دوطرفه به روش قاب معادل
طراحی فونداسیون
طراحی دال پله
خروجی ایتبز
ضمائم
جزئیات اجرایی
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پژوهش مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان

پژوهش-مدل-کسب-و-کار-با-رویکرد-مسئولیت-اجتماعی-سازمان
پژوهش مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 65
حجم فایل: 378 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
پژوهش با موضوع مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان، در قالب doc و در 65 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
در این بخش به جهت آشنایی با مفاهیم و رویکرد های مربوط به موضوع این تحقیق سعی شده است تا نظرات محققان و پژوهشگران مختلف ارائه شود. با توجه به اهداف این تحقیق و همچنین سوالات و فرضیات مطرح شده ابتدا مبحث مزیت رقابتی مورد بررسی قرار گرفته است. پس از ارائه ی تعاریف و مفاهیم مربوطه، چندین مدل و رویکرد در خصوص مزیت رقابتی مطرح شده که این رویکرد ها شامل تئوری سازمان صنعتی، مدل پنج نیروی رقابتی پورتر و سپس تئوری مبتنی بر منابع می باشند. انتخاب مدل پنج نیروی رقابتی پورتر به جهت ارزیابی محیط خارجی کسب و کار و تئوری مبتنی بر منابع برای ارزیابی محیط داخلی آن انجام گرفته است. از آنجایی که بحث مزیت رقابتی با توجه به موضوعاتی مانند CSR، ذینفعان و مدل کسب و کار مد نظر محقق بوده است، سعی شده است تا این موضوعات به شکل مفصل تری ارائه شوند و همچنین از منظر مزیت رقابتی نیز مطالبی در خصوص آنان ارائه شده است. پس از بحث مزیت رقابتی، ادبیات مربوط به مسئولیت اجتماعی سازمان و همچنین رویکرد ها و نگرش هایی که در این خصوص وجود دارد مانند مسئولیت اجتماعی سازمان و عملکرد مالی و مسئولیت اجتماعی سازمان و تئوری مبتنی بر منابع مطرح شده است. با توجه به اینکه مبحث مسئولیت اجتماعی سازمان ارتباط بسیار نزدیکی با تئوری ذینفعان دارد و در واقع بر اساس نظر برخی از محققان مسئولیت اصلی سازمان برآورده نمودن انتظارات منطقی و بر حق ذینفعان و خلق ارزش برای آنان می باشد، لازم بود تا حتما این موضوع کامل و دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا شناخت لازم در این خصوص برای محقق فراهم گردد. بررسی ویژگی های ذینفعان، ارتباط ذینفعان و سازمان و همچنین علاقمندی ها، مشارکت، انتظارات و ارزش های ذینفعان نیز از مباحثی است که محقق به آنها پرداخته است. اما یکی از مطالب بسیار مهم و اساسی این تحقیق مدل کسب و کار می باشد که می بایست شناخت و نگرش مشخصی از آن وجود می داشت تا محقق قادر به طراحی مدل مفهومی این تحقیق می شد. به همین منظور پس از ارائه ی تعاریف و چارچوب های مختلف بر اساس نگرش های مختلف محققان و پژوهشگران و همچنین بررسی اجزای مدل کسب و کار، محقق به بررسی مفاهیم اجزای مدل کسب و کار در ادبیات مدل کسب و کار و مسئولیت اجتماعی سازمان پرداخته تا به دیدگاه و بینش لازم برای این تحقیق دست یابد. زمانی که دید کافی برای بررسی موضوع ایجاد گشت، لازم بود تا محقق به بررسی تحقیقات پیشین در این خصوص بپردازد تا علاوه بر بهره مندی از آنان از ارائه ی رویکرد هایی که قبلا به این موضوع وجود داشته خودداری نموده و از زاویه ی دید دیگری و با رویکرد و تفکر اختصاصی موضوع تحقیق را بررسی نموده و مدل جدیدی ارائه دهد.
و . . .

فهرست مطالب:
2-1) مقدمه
2-2) مزیت رقابتی
2-2-1) تئوری سازمان صنعتی
2-2-2) مدل پنج نیروی رقابتی پورتر
2-2-3) بحث و انتقاد در مورد مدل پنج نیروی رقابتی پورتر
2-2-4) تئوری مبتنی بر منابع
2-2-4-1) طبقه بندی منابع
2-2-4-2) ویژگی های منابع در تئوری مبتنی بر منابع
2-2-4-3) تفاوت بین منابع و قابلیت ها 28
2-2-5) برخی از مباحث و تئوری های مرتبط با تئوری مبتنی بر منابع
2-3) مسئولیت اجتماعی سازمان (CSR
2-3-1) تعاریف و مدل ها
2-3-2) مسئولیت اجتماعی سازمان و عملکرد مالی
2-3-3) مسئولیت اجتماعی سازمان و تئوری مبتنی بر منابع
2-3-4) مسئولیت اجتماعی سازمان و ذینفعان
2-4) تئوری ذینفعان
2-4-1) ویژگی های ذینفعان
2-4-2) ارتباط ذینفعان و سازمان
2-4-3) علاقمندی های ذینفعان
2-4-4) مشارکت ذینفعان
2-4-5) انتظارات ذینفعان
2-4-6) ارزش های ذینفعان
2-5) مدل کسب و کار
2-5-1) تعریف مدل کسب و کار
2-5-2) چارچوب مدل کسب و کار اولیه ایتامی و نیشینو
2-5-3) طراحی مدل کسب و کار با رویکرد سیستم فعالیت
2-5-4) چارچوب مدل کسب و کار جانسون، کریستنسن و کاگرمن
2-5-4-1) گزاره ارزش مشتری
2-5-4-2) فرمول سود
2-5-4-3) منابع کلیدی
2-5-4-4) فرآیند های کلیدی
2-5-5) چارچوب مدل کسب و کار اپلگیت
2-5-5-1) مفهوم کسب و کار
2-5-5-2) تحلیل استراتژی
2-5-5-3) تحلیل مشتریان
2-5-5-4) ارزیابی شبکه کسب و کار
2-5-5-5) تحلیل قابلیت ها
2-5-5-6) تحلیل ارزش خلق شده برای تمام ذینفعان
2-5-6) اجزای مدل کسب و کار
2-5-7) مفهوم اجزای مدل کسب و کار در ادبیات مدل
کسب و کار و مسئولیت اجتماعی سازمان
2-6) گزاره ارزش
2-7) تمایز محصول
2-8) مدل کسب و کار و مشتری
2-9) پیشینه تحقیق
2-9-1)CSR استراتژیک پورتر و کرامر
2-9-2) خلق شرکت های پایدار اکلز، پرکینز و سرافیم
2-9-3) بررسی تاثیرات CSR بر عملکرد سازمان توسط آینو و سرافیم
2-9-4) یکپارچه سازی منافع جامعه و استراتژی های سازمان کانتر

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری

تحقیق-مدل-کسب--و-کار-الکترونیکی-در-صنعت-گردشگری
تحقیق مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 67
حجم فایل: 511 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری، در قالب Word و در 67 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
کسب‌وکار الکترونیکی را می‌توان با دو رویکرد گسترده و محدود تعریف کرد. در رویکرد گسترده، کسب‌وکار الکترونیکی، به هرنوع فعالیت تبادلی و مدیریتی که بر مبنای شبکه فناوری اطلاعات انجام می‌شود، اتلاق می‌گردد؛ در حقیقت، کسب‌وکار الکترونیکی نوع جدیدی از مدل کسب‌وکار است که با استفاده از شبکه اطلاعات مدرن پشتیبانی می‌شود. کسب‌وکار الکترونیک گردشگری نیز همان‌گونه که از نام آن بر می‌آید، کاربرد کسب‌وکار الکترونیکی در صنعت گردشگری است. سازمان جهانی گردشگری در مجموعه منتشر شده خود تحت عنوان "کسب‌وکار الکترونیکی برای گردشگری"، کسب‌وکار الکترونیکی گردشگری را این‌گونه تعریف می‌کند: "بهبود ارتباطات داخلی و خارجی سازمان‌های گردشگری با استفاده از ابزارهای پیشرفته فناوری اطلاعات و به عبارت دیگر بهبود تبادلات بین بنگاه‌های گردشگری، بین بنگاه‌های گردشگری و تأمین کنندگان و بین بنگاه‌های گردشگری و گردشگران و بنابراین به منظور ارتقا فرایند داخلی بنگاه و اشتراک گذاری دانش" (پینگ ، 2010).
کسب‌وکار الکترونیکی گردشگری از دو دیدگاه گسترده و محدود قابل تعریف است. از دیدگاه گسترده، کسب‌کار الکترونیکی گردشگری به تمامی فعالیت‌‌های مرتبط با اجرا و مدیریت کسب‌وکارهای گردشگری با استفاده از ابزارهای الکترونیکی اشاره دارد. در رویکرد محدود، کسب‌وکار الکترونیکی گردشگری به مجموع کل تبادلات خدمات و کالاهای گردشگری انجام شده بر مبنای شبکه اطلاعات و یا مجموعه‌ای از فعالیت‌ها تجاری که در آن شبکه‌های گردشگری به عنوان رسانه‌های آنی برای تخصیص جریان اطلاعات، جریان مالی و جریان مواد جهت شناسایی تقاضای مقاصد گردشگری، ذخیره‌جا و سازمان‌دهی غذا، اقامت، بازدید و نمایش و فروش محصولات و خدمات بر اساس ابزارهای پرداخت الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اشاره دارد (پینگ، 2010).
مدل کسب‌وکار نیز مانند مدل تجاری یا مدل عملیاتی، به‌عنوان یک سیستم خاص عملیات کسب‌وکار که عمدتاً از سبد کسب‌وکار، مدل سودآوری، ساز وکار توزیع منافع و استراتژی بازاریابی تشکیل می‌شود، تعریف می‌گردد. به‌عنوان نوع خاصی از مدل کسب‌وکار، مدل کسب‌وکار الکترونیکی در مقایسه با مدل‌های کسب‌وکار عادی، دارای جزئی منحصر به فرد است و آن راه حل الکترونیکی و یا پایگاه الکترونیکی است که عوامل ذکرشده بالا را پشتیبانی می‌کند. به این دلیل، مدل کسب‌وکار الکترونیکی، نتیجه ترکیب مدل کسب‌وکار و پایگاه الکترونیکی است که عملیات الکترونیکی را پشتیبانی می‌کند. مدل کسب‌وکار الکترونیکی به طور مشخص، چارچوب سیستم و راه حلی است که بنگاه‌ها و مشتریان در زنجیره صنعت را به منظور انجام تبادلات با پایگاه‌های الکترونیکی بی‌درنگ و تعاملی یکپارچه می‌کند (پینگ، 2010).
ادبیات مدل‌های کسب‌وکار دامنه موضوعاتی از تعاریف مدل کسب‌وکار، اجزای مدل کسب‌وکار، طبقه‌بندی این مدل‌ها، ابزارهای نمایش، روش‌های تغییر و سنجه‌های ارزیابی مدل‌های کسب‌وکار را در برمی‌گیرد. مدل کسب‌وکار مفهومی نسبتاً جوان است که اولین اوج کاربرد آن در متون علمی به اوایل هزاره جدید باز می‌گردد. این عبارت به شکل‌های گوناگون از جمله "مدل‌های جدید کسب‌وکار"، "مدل‌های کسب‌وکار الکترونیکی" و یا "مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی" مورد استفاده قرار گرفته است (اُستِروالدِر، 2004). به نظر می‌رسد که مدیران، گزارشگران و تحلیل‌گرانی که عبارت "مدل کسب‌وکار" را استفاده می‌کردند، هیچ‌گاه درک دقیقی از معنای واقعی آن نداشتند. آن‌ها در نوشته‌های خود از این عبارت برای توصیف هرچیزی از شیوه‌ی درآمدزایی شرکت تا شیوه‌ی ساختار بخشی به سازمان استفاده کرده‌اند (لیندِر و کانترِل ، 2000). بنابراین اولین قدم در این پژوهش، مروری جامع بر تعاریف حوزه مدل کسب‌وکار خواهد یود.

فهرست مطالب:
1-2- مقدمه 9
2-2- مفهوم مدلکسب‌وکار 10
3-2- تاریخچه و سیرتکاملی مطالعات در حوزه مدل‌های کسب‌وکار 14
4-2 هستی‌شناسی‌ها 18
1-4-2- هستی‌شناسی e3-value 19
2-4-2- هستی‌شناسی BMO 21
3-4-2- مدل مفهومی هِدمَن و کالینگ 22
5-2- اجزای مدل مفهومی هدمن و کالینگ در صنعت گردشگری 26
1-5-2- سطح بازار محصول 26
1-1-5-2- مشتریان 26
2-1-5-2- رقابت 31
2-5-2- سطح عرضه 32
3-5-2- سطح فعالیت‌ها و سازمان 38
4-5-2- سطح منابع 41
5-5-2- سطح بازار سرمایه و کار 43
6-5-2- حوزه مدیریت و بعد زمانی 48
6-2- مدل‌های کسب‌وکار الکترونیکی 52
1-6-2-مدل ارائه اطلاعات 52
2-6-2 مدل بازرگانی با استفاده از کاتالوگ الکترونیکی 52
3-6-2- مدل فروشگاه الکترونیکی 52
4-6-2-مدل مراکز خرید الکترونیکی 54
5-6-2-مدل مزایده‌ سنتی 54
6-6-2-مدل مزایده معکوس 55
7-6-2- مدل پورتال 55
1-7-6-2 مدل پورتال عمومی/افقی 55
2-7-6-2 مدل پورتال تخصصی/ عمودی 55
8-6-2-مدل واسطه تبادل 56
9-6-2- مدل گردآورنده خریداران 56
10-6-2- مدل ارائه دهنده‌ تخفیف 56
11-6-2 مدل واسطه اعتباری 57
12-6-2 مدل جوامع مجازی 57
13-6-2- مدل اکسترانت 58
14-6-2- مدل خریدسازمانی الکترونیکی 58
15-6-2- مدل واسطه اطلاعاتی 59
16-6-2-مدل یکپارچه‌ساز وب با سیستم‌های داخلی کسب‌وکار 59
17-6-2- مدل سیستم‌های همکاری غیر یکپارچه با سیستم‌های داخلی کسب‌وکار 60
18-6-2- مدل بازار الکترونیکی یکپارچه گردشگری 61
19-6-2 مدل بازار الکترونیک طرف سوم 62
20-6-2 مدل خدمات دهی به زنجیره تأمین 63
21-6-2-مدل سکوهای همکاری 63
7-2- پیشینه تحقیق 64
1-7-2- مطالعات داخلی 64
2-7-2- مطالعات خارجی 64

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه