مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود گزارش کارآموزی درباره آسانسورهای کششی

گزارش-کارآموزی-درباره-آسانسورهای-کششی
گزارش کارآموزی درباره آسانسورهای کششی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 82
حجم فایل: 2252 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
گزارش کارآموزی درباره آسانسورهای کششی، در قالب فایل Word.

دانشجویان در هر مقطعی برای تطبیق آموخته های تئوری با فعالیت عملی در اواخر دوره تحصیل خود دوره ای را با عنوان کارآموزی در یکی از ادارات یا سازمانهای مرتبط با رشته خود سپری می کنند . این دوره برای رشته برق – قدرت ، 240 ساعت بوده و به صورت درسی 2 واحدی ارائه می شود .طراحی و مونتاژ آسانسور عبارت است از : طراحی، انجام محاسبات ، تامین قطعات و مجموعه های استاندارد ، نصب و راه اندازی آسانسور در محل ( مونتاژ) و خدمات بعد از فروش سرویس و نگهداری) .
انجام بازدید های دوره ای از آسانسورهای فروخته شده و ضمانت و سرویس و نگهداری آنها به مدت حداقل یکسال شمسی ( بدیهی است مسئولیت های فنی و ایمنی مرتبط با آسانسورهای عرضه شده متوجه دارندگان پروانه طراحی و مونتاژ آسانسورمی باشد.)
کلیه آسانسورهای عرضه شده توسط شرکت باید دارای بیمه حوادث مسافر و برای کارکنان و
پرسنل خود بیمه مسئولیت مدنی داشته باشد.
می خوام در مورد آسانسور اطلاعاتی رو در این قسمت در اختیارتان قرار دهم.
به نظر میاد زیاد مهم نباشه و نمی دونم چرا زیاد بهش توجه نمیشه ولی خوب خیلی مهمه
که ما اطلاعاتی در مورد انواع آسانسور ها داشته باشیم.

فهرست مطالب:
فصل اول مقدمه
فصل دوم اطلاعات راجع آسانسور
فصل سوم نگهداری صحیح آسانسور تضمینی امنیت و آرامش کاربر
فصل چهارم انواع آسانسور ،قطعات وبالابر
فصل پنجم ملومات کابین
فصل ششم مراحل ساخت اسانسور
فصل هفتم راهنمای انتخاب آسانسور برای ساختمان های مسکونی
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت بررسی برنامه وفاداری و بازاریابی هتل شرایتون (SHERATON)

پاورپوینت-بررسی-برنامه-وفاداری-و-بازاریابی-هتل-شرایتون-(sheraton)
پاورپوینت بررسی برنامه وفاداری و بازاریابی هتل شرایتون (SHERATON)
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 58
حجم فایل: 17765 کیلوبایت
قیمت: 31000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت بررسی برنامه وفاداری و بازاریابی هتل شرایتون (SHERATON)، شامل تصاویر و توضیحات کوتاه.

در این فایل هتل شرایتون SHERATON معرفی شده و برنامه های بازاریابی و وفاداری این هتل آورده شده است. این هتل یکی از برترین و خاص ترین های دنیاست و الگوی منحصر به فردی برای هتل داری است.

بخشی از متن فایل:
تا سال 2015 شرایتون ماکائو ، بزرگترین هتل در سبد استاروود با 3،896 اتاق تاسیس شد و شرایتون بیش از 435 هتل و 88 استراحتگاه در بیش از 70 کشور در سراسر جهان ایجاد نمود.
در سال 2016 شرایتون به عنوان بزرگترین شرکت هتلداری جهان تبدیل می شود زیرا هتل ها و استراحتگاه های Starwood  و Marriott   International  را ادغام کامل کردند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان، بازاریابی رابطه ای و بازاریابی تراکنشی

تحقیق-crm-یا-مدیریت-ارتباط-با-مشتریان-بازاریابی-رابطه-ای-و-بازاریابی-تراکنشی
تحقیق CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان، بازاریابی رابطه ای و بازاریابی تراکنشی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 304 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
تحقیق CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان، بازاریابی رابطه ای و بازاریابی تراکنشی، در قالب فایل Word در 13 صفحه.

در این فایل به توضیحاتی در خصوص معرفی و الزمات سه حوزه ی مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه ای و بازایابی تراکنشی پرداخته می شود به نحوی که تفاوت آنها آشکار گردد. شامل معرفی و تفاوت این سه عنوان همراه با  case study.

بخشی از متن فایل:
1.    CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و هدفش این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست های آن‌ها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.
2.    CRM استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است. سی آر ام موفق، کسب و کار را از دید مشتری می بیند و در برنامه ریزی خود تجربه مشتری را در نظر می گیرد. نگاه از دید مشتری به شما کمک می کند تا شکاف ها و فرصت های موجود در کسب و کارتان را مشاهده و استراتژی و فرآیند های موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید.
3.    باید این را در نطر گرفت که CRM تنها یک نرم افزار نیست. امروزه این مبحث را به یک ابزار خلاصه میکنندکه به سازمان ها اجازه می دهد تا بیشتر بر روی فعالیت ها و روابط مرتبط با مشتریان، خریداران، تامین کننده گان و همکاران خود تمرکز کنند اما در واقع مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری از لایه استراتژی آغاز شده و در نهایت این نرم افزارها ابزاری هستند برای تسهیل در اجرای استراتژی های سازمان.

فهرست مطالب:
CRM چیست؟   
بازاریابی رابطه ای چیست؟   
بازاریابی تراکنشی چیست؟   

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود فایل داینامیک کردن صفحه وبسایت - LoadXmlDoc

فایل-داینامیک-کردن-صفحه-وبسایت--loadxmldoc
فایل داینامیک کردن صفحه وبسایت - LoadXmlDoc
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: .js
حجم فایل: 6170 کیلوبایت
قیمت: 125000 تومان

توضیحات:
فایل داینامیک کردن صفحه وبسایت - LoadXmlDoc .

این فایل برای استخراج داده از پایگاه داده و تعامل بین زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت و php  به کار می رود.
برای استفاده از این برنامه فرض کنید میخواهیم در صفحه وبمان که با زبان php هست داده هایی رو از بانک اطلاعاتی استخراج کنیم بدون اینکه صفحه مان دوباره لود شود.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت مراحل رشد روانی اجتماعی از نظر اریکسون

پاورپوینت-مراحل-رشد-روانی-اجتماعی-از-نظر-اریکسون
پاورپوینت مراحل رشد روانی اجتماعی از نظر اریکسون
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 2888 کیلوبایت
قیمت: 110000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت مراحل رشد روانی اجتماعی از نظر اریکسون، در 19 اسلاید.

در این اسلاید، بصورت خلاصه و تیتروار، مهم ترین نکات هر مرحله از رشد روانی اجتماعی از نظر اریکسون از کودکی تا کهنسالی آورده شده است. هشت مرحله رشد روانی اجتماعی اریکسون ( سایکوسوشال).
19 اسلاید و 17 عکس. که هر اسلاید و هر تصویر بصورت انیمیشن (حرکت تصویر - مثلا محو شدن، بزرگ شدن، چرخیدن) طراحی شده است.

بخشی از متن فایل:
اریکسون همانند فروید اعتقاد داشت که شخصیت هر فرد ، طی مراحلی رشد می یابد. سه وجه فعالیتهای اریکسون در گسترش نظریه فروید:
1) فروید بر دوران کودکی تاکید می کرد و معتقد بود که شخصیت تا حدود سن ۵ سالگی بطور کامل شکل میگیرد ،ولی اریکسون از کم توجهی فروید به دوره بزرگسالی انتقاد کرد و معتقد بود که رشد شخصیت در تمام طول عمر ادامه می یابد.
۲)اریکسون به جای "نهاد" بیشتر بر"خود" تاکید می کرد .در دیدگاه اریکسون "خود“ بخش مستقلی از شخصیت است و به واسطه نهاد و یا تحت تسلط نهاد نیست. بوسیله محیط اجتماعی و تاریخی فرد تحت تاثیر قرار می گیرد
۳)اریکسون به تاثیر فرهنگ، اجتماع و تاریخ بر شکل گیری کل شخصیت اعتقاد داشت.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه